Friday, January 1, 2010

SALAM PERKENALAN...

Assalamualaikum semua...

Langkah pertama saya dalam arena blog ni... dah lama teringin nak berkecimpung dalam bidang ni, tapi kekangan masa dan kepandaian dalam bidang ni membuatkan langkah saya terhalang. Namun dengan tunjuk ajar sahabat2 yg tak pernah jemu membantu akhirnya tercipta lah blog saya ni "Kasihku Akma"... blog ni juga adalah salah satu assignment untuk class saya iaitu EDT 5303 TECHNOLOGY & INNOVATION IN EDUCATION yg dilecterurkan oleh Dr. Tunku Badariah...

Diharapkan blog saya ini akan dapat membantu sahabat2 perjuangan dalam P&P kita nanti..Sama2lh kita saling membantu dalam arena pendidikan yang mencabar dan penuh tanggungjawab ni. semoga kita semua akan menjadi GPI yang berjaya dan yang penting diberkati dan diredhai Allah.InsyaAllah.

No comments:

Post a Comment