Sunday, January 24, 2010

Saya..

Hari ni, 1 day kat umah...sunyi dalam keriuhan ;( rindu dengan keriuhan kelas dan kawan2. debaran makin terasa, erm...berdebar2 rasanya nak menempuh dunia baru kat sekolah nanti. SMSTengku Muhammad Faris Petra, Pengkalan chepa. Tadi surf internet cari pasal sekolah ni, sangat hebat...Harap saya mampu menghadapi pelajar2 nanti. nasib baik bersama cik mar...dia la penguat semangat saya hehehe.. rindu nak dengar suara dia bercerita...
Hari ni saya jadi cikgu yang sangat rajin membaca hehehe ;) baca buku teks PAI Form 2... Masa sekolah dulu tak sempat habis baca ( takut punya pasal..)
Doakan saya ye SAHABAT2... Thanks.

Sahabat...
7 bulan bersama
pelbagai ragam dan cara
pelbagai kata dan rasa
aku kau dan mereka..
punya pemikiran tersendiri
kata ku begini katamu begitu kata mereka macam2 ada...

sahabat
diawal perkenalan..terasa lambat masa berlalu
namun kini 7 bulan bagai semalam baru bermula..
dari perkenalan pertama kita bina hubungan..
kasih sayang cinta terbina
sedih duka gembira bahagia kita tetap bersama...
menempuh dugaan dalam pelajaran
untuk membina keyakinan dalam pengajaran...

sahabat....
tanpa kalian
bagaimana mungkin dapat aku
meneruskan perjuangan ini
terima kasih atas dorongan sokongan semangat dalam perjuangan ini
kasih sayang cinta yang terbina harap kekal selamanya...
SELAMAT BERJUANG TERUSKAN PERJUANGAN @~<<<

QasehAkma

2 comments:

  1. u..sedeh nyer...bilah agaknye kita akan bersua lagi...hanya kenangan bersamaku kini...

    ReplyDelete
  2. Insyaallah, panjang umur dimurahkan rezeki ada jodoh yang panjang..kita akan bersua kembali...

    ReplyDelete